4 april Påsketur...

Hey folkens ! Påsken er over og vi har hatt en knallbra tur til tross for skiftende vær og føreforhold... Det hele startet på onsdag 4. april, da vi satt GPS`en på Jessheim og Haven Pub. Det er alltid koselig å møte Dag Henning og Ilse som driver der, og de to sørger for at trivsels-faktorn er skyhøy;) Folket på Jessheim sørget for kjempestemning, og vi kunne ikke hatt en bedre start på påsketurneen vår enn dette!!

På torsdagen tok vi litt fri for å lade opp til resten av turen, og vi bestemte oss for å spise litt sammen i Jessheim, og sjekke at ølet på Haven pub var like godt som kveden før. Vi vil med dette anbefale på det sterkeste en restaurant på Jessheim som heter Castello !! Skikkelig god mat, og veldig bra service! Takk for maten. På puben litt etter satt vi oss ned med en gitar eller to, og ga en spontan - mini - konsert... Kjempestemning denne kvelden også! Men vi måtte tidlig i seng, for dagen etter skulle vise seg å bli ganske så innholdsrik....

Fredagen kom, og klokka sju om morran sto vi klare for å kjøre etappen Jessheim - Haglebu. Det gikk veldig bra helt til vi hadde passert Rødberg, og skulle starte klatringa opp fjellet.. Kombinasjonen Hyundai med henger, og piggfritt var kanskje ikke den beste, når slapseføret plutselig ble kasta på oss... Vi sto bom fast, og selv kjettinger på bakhjula hadde liten virkning.... Heldigvis hadde arrangøren Morten på Haglebu fjellstue kontaktene iorden, og etter en liten pause kom den største mlitær-doningen kjørende nedover fjellveien mot oss!! 4 hjulstrekk og kjetting rund baut, pluss stålwire til å trekke hjalp veldig.. og på 1-2-3 var vi oppe! Torgeir og kjendisene retter en stor takk til sjåføren av monster-trucken som gjorde at konserten på dagen ikke ble avlyst!! For været var ikke det beste denne dagen... snø og kald vind til tross... det dukket jammen opp nesten 1500 mennesker til påskelunsj på Haglebu fjellstue!! Ikke ny rekord, men imponerende at så mange tok turen i det litt dårlige været. Etterpå fikk vi spist og hvilt oss litt, før vi skulle dra igang konsert inne på fjellstua.. og det ble fullt hus der også!! Honnør til et hardfør publikum som ikke lar seg stoppe av litt sludd(er) og bris(en) !!

Lørdag og påskeaften - Vi takket pent for oss, og for utrolig bra gjennomføring av arrangement på haglebufjellet, og satt kursen mot et annet fjell.... Kvitfjell.

Turen gikk uten problemer, og før lenge var vi igang med lydprøve på Kvitfjell pub og pizza. gutta der tok oss som vanlig godt imot, og pizzan de lager der er en av Norges bedre spør du oss.... (det sier litt.. for vi har vært borti endel pizzaer på våre turer) Og igjen må vi skryte av publikumet vårt! Det er dere som gjør at vi reiser ut hver helg, og dere skuffer aldri!! Det ble en skikkelig knall avslutning på påsketuren, og stor takk til alle som møtte opp både på pizzaen, og alle andre steder vi er :)

24 mars

Forrige lørdag var vi på bursdagfest for Magnus som ble 30!! Dette ble en skikkelig koselig kveld, som vi kommer til å huske lenge! De hadde gjort klart en kjempeflott scene og bakrom for oss, og alle klarte å holde hemmeligheten, så bursdagsbarnet visste ikkeno før vi sto på scena!! Knallbra fest!!

Denne uken reiser Torgeir og kjendisene på studietur til Talinn, som blandt annet innebærer et besøk på ølhallen i gamlebyen der, og et gjensyn med vår gamle trommis Håkon Åsheim !! Dette gleder vi oss masse til !! Bilder kommer, om ikke besøket på ølhallen setter altfor dype spor....

16 mars Lillehammer bryggeri og 17 Hafjell, Gaiastova.

Hei allihop! Denne helgen var vi i oppland igjen, og denne gangen på Lillehammer bryggeri. Et bryggeri som lager Torgeir og kjendisenes eget øl (!).  Det var veldig koselig å stille opp igjen, nede i bryggerikjellern, for det var nesten fullt av både Lillehammer og Vålerenga supportere etter en hockeykamp tidligere denne fredagen!! Alle var i kjempehumør, og det ble enda en vellykket kveld hos Viggo, Kjell og alle på Lillhammer Bryggeri ;) Takk for oss, så sees vi på oktoberfest :)

Dagen etter ble vi tatt godt imot på Gaiastova øverst på Hafjell. Afterski på Gaia er noe helt for seg selv, og pubikum sviktet ikke denne gangen heller !! Det var faktisk ikke så mange som falt av lasset fra afterski, til konserten senere på kvelden :) Sier litt om vårt standhaftige publikum!! Takk til alle på toppen av Øyer for en kjempebra dag!! Og en ekstra takk Til Christian som alltid gjør en fabelaktig jobb, med like godt humør hver gang :)

9 mars Raufoss, Fredriks pub og 10 mars Lillehammer, Ingalåmi-løpet.

Hey alle sammen Sist helg var vi på tur igjen, og denne gangen beøkte vi Raufoss på fredagen. De skuffer aldri, Raufossingene, og vi ble møtt av et meget entusiastisk publikum, som var skikkelig tente på en partykveld!! Sånt setter vi pris på i Torgeir og kjendisene. Fredriks Pub hadde til og med bygget på scenen, så vi hadde enda bedre plass til beina! Takk til publikum og arrangører !! Dere skuffer aldri

På lørdag reiste vi nordover til Lillehammer for å hilse på de glade jentene som gikk Ingalåmi-løpet.. Ikke bare hadde Lillehammer hotell skaffet til veie nord-europas råeste scene, og anlegg, men de klarte jaggu å fylle salen nesten helt full også. Nærmere 800 feststemte skiløpere på et sted betyr bare en ting.... skikkelig party!! Dette ble en uforlemmelig kveld, særlig når vi var så heldige å få med oss så mange utrolig dyktige gjesteartister..

- Jan Heidenstrøm, trubadur / låtskriver / rocker

- Tom (Robbie Williams) Ostad, rett og slett råtass på scenen

- Corrinne Kennedy, Irsk fyrverkeri ei dame som aldri slutter å imponere

- Kenneth Bjørdal, Keybords / Orgel / Spiderman (de som var der skjønner den siste)

Tusen takk til alle dere som sang og spilte sammen med oss, arrangører på Lillehammer og ikke minst det fantastiske publikummet!!

2 mars var vi på Smia pub i Trøgstad, og det ble et skikkelig liv som vanlig der oppe. Og overnattingen på Bakkergården kommer vi til å huske lenge.. Skikkelig koselig sted som vi anbefaler på det varmeste !!  Tusen takk alle som var på konserten og våre trofaste og blide arrangører, som gjør vårt liv på veien til en lek :)

Lørdag 3 mars besøkte vi Sarpsborg, og kanskje en av Norges beste live-scener på Vertshuset bar og cafe.  Lars og hans glade besetning la alt til rette så det ble en uforglemmelig aften.  Det var en skikkelig opptur å spille hos dere, og vi kommer mer en gjerne igjen !!  ;)

25 februar. Stranda.

Denne helga pakket vi kjerra og tok på oss 7-milstøvlene (egentlig nærmere 70 mil da men) og reiste til Stranda på sunnmøre. Det var en lang tur, men det var verdt det da vi så folkehavet som deltok på "alperittet" denne helga!!  Bare på hotellet der vi spilte var det nærmere 800 mennesker,og det merket vi da vi telte opp for konsert på lørdag.. Fullt kjør fra første refreng! Tusen takk til alle som var tilstede, og til arrangører som gjorde denne lørdagen meget minne verdig! Sees igjen en annen gang håper vi.

9, 10 og 11 februar. Gjøvik, Moss og Vestfossen.

Heisann alle sammen. Denne uka ble forlenget med en dag, da vi spilte på studentenes hus på Gjøvik sist Torsdag. Det var utrolig koselig å komme tilbake, for vi blir alltid tatt godt imot der. Denne gangen stilte de opp med en fantastisk lydmann (takk til Svein) som gjorde at kvelden ble ekstra minneverdig. Det gjorde heller ikke noe at det kom nesten 400 å sang og skålte da..;)Vi sees gjerne igjen!!

Fredagen ble det en tur til Kontoret i Moss igjen,  og det er alltid like moro å stå på "gølvet" å spelle for dere mossinger... :)   Det tok skikkelig av, og vi gleder oss til neste gang vi skal nedom skjenkestua i kjellern !!

På lørdag kjørte vi like greit til Vestfossen, og Onkel Thor. Jan var på plass å gjorde så vi kunne sette opp tinga våre, og spise kanskje norges beste mat på noen uteplasser vi har vært på !!!  Utrolig bra spisested, samtidig som det er et knallsted å spille på :)   Ser fram til høsten, når vi skal tilbake   :) Takk igjen til alle våre publikummere, som trosser kaldt vær, og møter opp med godt humør, og en øl i handa!!!  Vi sees rundt neste sving.....

3 og 4 februar 2012, Moss og Bø.

Denne helga var vi på hjemmebane på fredagen, og stilte opp på kontoret bar.. Det ble en knallkveld, til tross for isende kulde, kom det en god del folk, som storkoste seg sammen med oss!  Dag Kruse som er vår "nye" trommis klarer seg utmerket godt bak trommene, og han overbeviser både oss i bandet og og vårt fantastiske publikum!  Velkommen tilbake Dag...

Lørdagen pakket vi sammen og reiste til Bø i Telemark, der vi ble tatt imot på beste vis av gjengen der ;) På Pizzafjoset trodde de det kunne bli bra med folk.. Men nesten 400 feststemte folk hadde vi ikke drømt om!!   For en kjempekveld, og vi sender en stor takk til arrangører og ikke minst publikummet i Bø!! Vi kommer mer enn gjerne tilbake :)

15.10.11 Trøgstad ølfestival.

Torgeir tar en stor en...

Disse bildene er fra Trøgstad ølfestival, der vi spilte sammen med Small town Tommy. Langt over 800 personer som festa i Trøgstadhallen denne lørdagen.

Lastebilen var desverre solgt, men bilen ved siden av er vår nye bandbuss...

Fra Bertel o steen sin oktoberfestival.
Jan Heidenstrøm varmet opp for oss på meget bra vis!  Med oss var også Corrinne, og Steff Nevers.  Vi avslutta med at alle artisene var på scenen de siste tre låtene. Meget morsom kveld, og vi gleder oss til neste høst hos Mercedes folket på Lørenskog!

Ølfestvalen på Trøgstad var et utrolig bra arrangement, og folk møtte opp i hopetall!! Godt over 800 tok turen, og var storfornøyd så det ut til.

Mer om Smalltown Tommy fra Trøgstad ølfestival finner du her.

Mer om Torgeir & Kjendisene fra Trøgstad ølfestival finner du her.

Small town Tommy hadde med seg kor-damer denne gangen, og de leverte varene alle sammen!! Blir bare bedre og bedre det bandet der!

10.06.11. Hamar, Hamar Sports Bar og 12.06.11 Moss, bransjekveld Øre Kro

Hei igjen folkens.

Dette har vært en uforglemmelig helg.. Først dro vi til Hamar for å spille på et, for oss nytt sted.  Vi kom til ferdig rigga scene på Hamar Sportsbar. Veldig godt å slippe unna bæring og rigging for en gangs skyld!  Morten som var lydmann, stiltte bra lyd. Deretter reiste vi til vår gode venn Arne Jørgen m/ venner.  Der ble vi servert utrolig god mat, og drikke.. alltid koselig å komme på besøk i skogen hos Arne Jørgen  :)   På konserten kom det desverre ikke så veldig mange, sikkert pga at selveste Bryan Adams var i nabobyen denne kvelden .. Men de som fant veien til Sportsbaren så ut som de storkoste seg.  Vi kommer mer en gjerne tilbake!

Så reiste vi hjem igjen dagen etter, og gjorde klart til bransjekveld på Øre Kro. Og en ting skal Moss ha, om ikke annet.. Publikummet i hjembyen vår svikter aldri!!  For en stemning, og for et trøkk skal man lete lenge etter! Dere gir oss atter en gang en god grunn til å fortsette å spille, og lage liv rundt omkring i Norge! Sommerskål til alle våre fans, både hjemme og utenbys :)

Bilder fra Hamar finner du her.

03.06.2011 Kolbu, Yttern pub og 04.06.2011 Vestby, Peppers pub

Hey folks!

Etter enda en spillehelg kan vi konstantere at vi er utrolig heldige som har et så flott publikum som vi har!! Fredagen var vi på Kolbu ved Gjøvik, og spilte for et fullsatt lokale. Utrolig moro atter en gang å høre allsangen som gjaller gjennom Yttern pubs store telt! Takker Roy og hans gjeng for en strålende aften, og håper på mange fler sånne.

Siden vi bodde på Sillongen hotel i fantastiske omgivelser, bestemte vi oss for å kjøpe inn litt grillmat, noen iskalde bayere og en aldri så liten snaps. Så rigga vi oss til nede ved innsjøen der og hadde årets første grillaften med bandet. Veldig koselig!

Dagen etter satt vi kursen for Vestby, og Vestbydagene. Bengt og co hadde denne gangen slått opp et kjempetelt på utsiden av Norwegian outlet, og la alt til rette for at konserten skulle bli bra !   Desverre ble det ikke fyllt til randen, men de som var på plass, var i skikkelig party humør hvertfall.  Kjempemoro!

28.05.2011 Siljan Elvebåtfestival

Hei og hopp folks.

Denne helgen var vi nedover mot Siljan i Telemark for å underholde på Elvebåtfestivalen. Og for et trøkk i publikummet der!! Det hadde regnet hele dagen mens båtløpene gikk, så mulig at det er en grunn til at varmen steg i festlokalet senere på kvelden ;) Helt utrolg bra
stemning og lyden av allsangen høres kanskje enda..

Vi i bandet vil også rette en stor takk til vår kontakt Thomas, og hans muntre menn, for et veldig bra gjennomført arrangement! Sjelden vi blir tatt så godt vare på som dette.. Vi håper vi får komme igjen å spille for dere snart :)

Flere bilder fra Siljan finner du her.

20.05.2011 Roa og 21.05.2011 Gautefall

Denne helgen var vi på tur til Roa, et sted vi ikke har spilt på flere år. Skikkelig koselig å komme tilbake, og se at Hadelendingene vet å feste fortsatt!!  En stor hilsen går også til VIF supportere, som med egen buss, hadde tatt turen til Jokern pub, for å feste :)

Dagen etter, dro vi nedover til Telemark, og opp på fjellet, nærmere bestemt Gautefall.  Den nye eieren på Hotellet er fra Nederland, og tok oss veldig godt imot.  Maten der oppe holder fortsatt verdensklasse!! Bare trist at et annet arrangement i Drangedal kolliderte denne kvelden, for det kunne vel vært noen fler blandt publikummet...  Men vi fikk da igang de som møtte opp, og kvelden ble veldig morsom, mye pga våre venner i Det Norske Arbeiderparti, som beviste sin iver etter å støtte norsk kulturliv!  Håper vi sees igjen :)

13.05.2011 Kragerø og 14.05.2011 Holmestrand

Hey alle sammen!

Denne helga har vi vært på tur til det blide sørland ;) Og det ble veldig blidt etterhvert på Galeien pub i Kragerø!! Det er første gang vi gjester denne fantastiske puben, og vil veldig gjerne tilbake dit og oppleve livet som var der, rundt 150 blide og feststemte mennesker
fant veien på fredag og gjorde kvelden til et uforglemmelig party ! Go Kragerø !!

Dagen etter kjørte vi noen mil opp til Holmestrand, et sted vi ikke er helt ukjente med. Der ble vi som vanlig tatt godt imot på Backe bar ;) og det var tydelig at folk ville ut å feire nasjonaldagen på forskudd, for makan til liv er det lenge siden vi har sett!! Utrolig moro, og vi sitter igjen med et stort smil etter en kjempebra helg :)

Takk til alle, såvel arrangører og såklart vårt fantastiske publikum!! Vi sees neste gang på en fest i nærheten av DEG :)